در این مقاله ما سعی داریم شما را با دنیای اپلیکیشن های موبایل و نقشی که در زندگی روزمره مردم دارند ،آشنا کنیم.مارکو وب را همراهی کنید تا شما را با روش های بروز دنیای کسب و کار آشنا کنیم.
مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار شما

مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارتان:

سبقت از رقبا:

دسترسی مشتریان را به خودتان آسان کنید.با استفاده از قرار دادن کسب و کارتان بصورت اپلیکیشن از دیگر رقبای خود پیشی بگیرید.

کاهش هزینه تبلیغات:

هزینه چاپ کاتالوگ حذف شده و کاتالوگ دیجیتال شما بر روی موبایل مشتری قرار می گیرد.

به روز رسانی:

مشتریان هر لحظه لیست به روز خدمات شما را می بینند و از اخبار شما مطلع می شوند.این کار روش کم هزینه برای آگاهی و جذب مشتری میباشد.

چرا کسب و کار شما نیاز به اپلیکیشن موبایل اختصاصی دارد ؟

مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار شما
  • با استفاده از  اپلیکیشن موبایل در هر لحظه توسط مشتریان خود دیده شوید. محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید:

 با توجه به آمار هایی که گفته شد، شما هم با داشتن یک اپلیکیشن موبایل، این امکان را به همه می دهید، تا بتوانند شما را رصد کنند. یک فروشگاه مجازی کوچک از کسب و کارتان کافی است تا این فرصت را برای خود به وجود آورید. این نکته بسیار اهمیت دارد که که خلاقیت و نو آوری دربسیاری از کار ها، حداقل تا مدت ها شما را منحصر بفرد می کند و این در علم تجارت، اصطلاحا مزیت رقابتی خوانده می شود.شما می توانید از اپلیکیشن به عنوان ابزاری برای نمایش محصولات و خدمات خود استفاده کنید.
  •  ایجاد یک بازار هدایت شده با استفاده از موبایل اپلیکیشن:

 شما با سرچ و جستجودر دنیای وب می توانید تمام اطلاعات، راجع به هر موضوعی را پیدا کنید. یعنی معمولا آن چیزی که مدنظر کاربر است، نمایش داده می شود و شما در نمایش محتوا از اختیار نسبی کمی برخوردار هستید. این یکی دیگر از مزایای اصلی اپلیکیشن های موبایل نسبت به رقبای اینترنتی است. شما به صورت حساب شده و در بازه های زمانی مناسب می توانید کاربر را با استفاده از ارسال پیام به صفحه ی اصلی موبایل ها،توجه آنها را به موارد مورد نظر خود هدایت نمایید.
  •  ایجاد وفاداری و حس تعلق در کاربران با استفاده از موبایل اپلیکیشن:

موبایل اپلیکیشن ها می تواننددر آینده ای نه چندان دور مسئولیت کارت های امتیازی و بن های تخفیف، و در مواردی پی گیری مشتریان پس از خرید محصول را به عهده بگیرند این امر حس وفاداری و تعلق خاطر را در مشتریان شما بیشتر خواهد کرد .
  •  اپلیکیشن ها به عنوان ابزار تبلیغاتی:

یکی از ابزار حیاتی برای تبلیغ محصولات و خدمات شما وب سایت است، این در حالی است که روزانه تعداد افرادی که از موبایل استفاده می کنند درحال افزایش است و اکثر آنها از طریق گوشی های هوشمند و سایر ابزارها به اینترنت دسترسی دارند. توسعه و تبلیغ اپلیکیشن موبایل در بین کاربران برای پیشبرد کسب و کار شما بسیار مفید است. امروزه اغلب امور روزمره مانند تجارت و بازرگانی و یا پرداخت ها توسط موبایل ها انجام می گردد و به نظر می رسد که در آینده بسیاری از کارهای محاسباتی نیز توسط آنها انجام پذیرد..
  •  کسب درآمد از طریق اپلیکیشن:

صاحبان برخی مشاغل از ساخت و توسعه اپلیکیشن ها برای کسب و کار خود امتناع می ورزند، چرا که به تصور آنها هزینه ای که باید در قبال این کار متقبل شوند بیشتر از بودجه آنها است. بدون تردید گاهی اوقات ساخت اپلیکیشن موبایل تبدیل به امری بسیار پر هزینه می شود، ولی این دلیل توجیه کننده و کافی نیست. بسنده کردن به یک اپلیکیشن ساده با اجتناب از موارد غیر ضروری موجب کاهش هزینه ها می گردد، علاوه بر این شما می توانید با برنامه ریزی دقیق قبل از شروع فرآیند توسعه اپلیکیشن ،هزینه ها را به طور چشم گیری کاهش دهید. لوگو، تصاویر و محتوای اپلیکیشن را طراحی کنید و پس از اینکه کارهای مقدماتی و پایه انجام شد، با استخدام یک متخصص در امر توسعه اپلیکیشن، شروع به ساخت و پیاده سازی آن نمایید.
با وضعیت پر رونق صنعت موبایل که امروزه شاهد آن هستیم، به کلیه کسب و کارها توصیه می شود که یک اپلیکیشن موبایل برای تبلیغ محصولات خود بسازند. به راستی موبایل وسیله ای است که کلیه ارتباطات توسط آن رهبری می شود، در نتیجه پیوستن به این فناوری، تضمینی برای نتایج مورد انتظار برای کسب و کار شما خواهد بود.برای داشتن و طراحی اپلیکیشن حرفه ای با محیط گرافیکی جذاب با کارشناسان فنی گروه مارکو وب تماس بگیرد.با افتخار در کنارتان خواهیم بود تا کسب و کاری موفق در پیش رو داشته باشید.
با سپاس از همراهی شما…