سلام. با قسمت ششم از ویژگی های یک سایت موفق با مارکو وب همراه باشید…شاید برای شما به عنوان صاحب یک سایت جالب باشد که بدانید منظور از پشتیبانی سایت چیست و به ارائه چه خدماتی پشتیبانی سایت می گویند.

هر سیستم نرم افزاری تحت وب ، نیازمند پشتیبانی و بروز رسانی برای عملکرد بهتر است و وب سایت نیز از این امر مستثنا نیست .یک وب‌ سایت حتی با بهترین طراحی اولیه نیز نیازمند خدمات پشتیبانی است ؛ که شامل بخش های مختلفی میشود.یکی از این بخش ها پشتیبانی فنی است ؛ ممکن است سایت بعد از مدتی با خطاها و باگ هایی مواجه شود  ، که منجر به از بین رفتن رتبه در گوگل شده و یا احتمالا ظاهر گرافیکی آن قدیمی و نا مناسب به نظر برسد. سایت های موفق قالبا دارای نظام و سیستم پشتیبانی قوی هستند.

مورد دیگری که در مدت زمان پشتیبانی حتما می بایست توسط شرکت پشتیبان وب سایت انجام شود ، ایمن سازی و انجام به روز رسانی های لازم در وب سایت می باشد. معمولا با تغییرتکنولوژی وطی گذر زمان حفره های امنیتی و مشکلات وب سایت خود را نشان می دهند ، که ممکن است از دید مالک وب سایت نیز پنهان باشد و شرکت طراحی وب سایت می بایست در صورت نیاز حتما پروژه های تحت پشتیبانی خود را به روز رسانی نماید تا در آینده وب سایت دچار مشکلات امنیتی و بهینه سازی نگردد.

از این رو بروز رسانی منظم وب سایت در دو حوزه فنی و محتوایی و پشتیبانی درست از آن رتبه سایت را ارتقاء می دهد. در اصل پشتیبانی سایت یکی از فاکتورهای مهم  در سئو سایت است .

پشتیبانی فنی سایت شامل

  • رفع خطاهای احتمالی در کدها و ساختار قالب
  • انجام تنظیمات بهینه و مناسب برای سئو و بهبود عملکرد سایت
  • نصب افزونه های مورد نیاز
  • تغییر در طراحی سایت با توجه به قالب سایت
  • بهبود سرعت سایت
  • و…

پشتیبانی محتوایی

بخش دیگر خدمات پشتیبانی ، پشتیبانی محتوایی سایت است.به روز نگه داشتن اطلاعات سایت  و قراردادن محتوا مفید و کاربرپسند ، از عوامل مهم پیشرفت سایت است. طراحی یک سایت و کنار گذاشتن آن برای دیده شدن در وب دیگر منسوخ شده است. ربات های گوگل به طور منظم وب سایتها را مورد بررسی قرار می دهند و وب سایتی که برای مدت طولانی بدون تغییر باشد ، کم کم از لیست نتایج جستجو حذف می شود. پس اگر هدف شما از طراحی سایت ، توسعه کسب و کارتان است ، نیازمند پشتیبانی محتوایی هستید.برای سازمانها و کسب و کارهای بزرگ وجود تیم تخصصی تولید محتوا در سازمان ضروری است ، اما برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ، برون سپاری این امر به شرکتهای متخصص و فعال در این حوزه مقرون به صرفه تر خواهد بود.

پشتیبانی محتوایی سایت شامل قرار دادن داده ها و محتویات (متن ، اینفوگرافیک ، ویدیو و … ) در سایت می باشدکه این مطالب باید درست و دقیق در سایت شما قرار گیرد .تولید محتوا غیر حرفه ای می تواند باعث بروز مشکلات برای وبسایت شما و از دست دادن رتبه و مشتریان شما بشود.اگر یک مدیر وب سایت بخواهد به تنهایی تمامی این مراحل را انجام دهد هم باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشد و هم بتواند اطلاعات خود را در این زمینه به روز رسانی نماید که تمامی این کارها هم زمان بر است و هم تجربه و علم کافی نیاز دارد.پیشنهاد ما در این زمینه مراجعه به شرکت های با تجربه و متخصص در حوزه پشتیبانی و یا برون سپاری است.

یک پشتیبانی حرفه ای شما را قادر خواهد ساخت که اهداف تجاری را به خوبی عملی سازید و به شما کمک خواهد کرد که هزینه های تبلیغاتی و پویا سازی وب سایت خود را کاهش داده و وب سایت خود را کارآمدتر کنید، پشتیبانی وب سایت سرویسی است که به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بروز نگه دارید . همچنین به شما کمک می کند که ترافیک خود را افزایش دهید و کاربران بسیاری را جذب کنید .

پشتیبانی سایت

این‌ها همگی به این معناست که برای خوب نگه‌داشته شدن وب‌ سایتتان، یا باید زمان بسیار زیادی را صرف کنید و یا اینکه این وظیفه را به نیروهای متخصص دیگری واگذار کنید. جهت رفع این نیازهای کاربران شرکت مارکو وب با دانش فنی و تخصصی کافی میتواند تمامی سختی ها و مشکلات را برای شما برطرف نماید وفعالیت در وب را برای شما لذت بخش نماید .

بخش دیگری که ما جزو خدمات پشتیبانی خود قرار داده ایم ، ارائه پشتیبانی ماهانه سئو است. هدف ما از ارائه این پلن مشاوره و راهنمایی مشتری جهت دریافت بهترین نتیجه در مناسب ترین زمان است. همانطور که می دانید سئو امری یک شبه نیست و برای کسب نتیجه مطلوب نیازمند طی زمان و عملکرد بهینه هستید ، این روش یکی از مطمئن ترین راه ها برای دریافت سئو حرفه ای ونتیجه بخش از یک تیم متخصص با کمترین هزینه است.

تیم متخصص مارکو وب آماده ارائه مشاوره رایگان در حوزه طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو ، تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال می باشد.با ما تماس بگیرید.