امروزه کسب و کار های مختلف در مسیر درک این مفهوم هستند که راهی جز پیوستن به محیط کسب و کار آنلاین ندارد. فرض کنید از امروز تمام ارتباطات اینترنتی در کشور یا جهان قطع شود. سیستم های بانکی مختل خواهد شد. سامانه های آنلاین دریافت نوبت از کار خواهند افتاد و ثبت سفارشات بسیاری از شرکت ها دچار مشکل میشود. به عنوان کاربران عادی اینترنت، اگر بخواهیم به زندگی روزمره خود نگاه کنیم، دیگر قادر نخواهیم بود تصاویر خود را با دوستانمان به اشتراک بگذاریم، کارمند ها مجبورند نامه نگاری هارا به صورت دستی انجام دهند و دانشجویان برای انتخاب واحد ساعت ها وقت خود را هدر خواهند داد. تمام این نعمت ها فقط به لطف اینترنت فراهم شده است!
اما تمام این موارد وقتی به کار ما خواهد آمد که کارایی آن ها به بهترین نحو باشد. حتما برای شما پیش آمده است که به بانک مراجعه کرده باشید و صندوق دار بانک از قطع بودن سیستم خبر داده باشد. زجر آور است که هزینه های بسیاری برای راحتی کارها انجام شده باشد ، اما در نهایت کار ها راحت نشده است!
اما بیاییم دقیق تر به ماجرا نگاه کنیم. یک سیستم آنلاین چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا نهایت کارایی را از خود بروز دهد؟! یک وبسایت خوب چه ویژگی هایی دارد؟ اساسا شما به چه سایتی میگویید خوب؟!
ما دراین مقاله به طور کلی ده مورد از ویژگی های یک سایت خوب را باهم بررسی میکنیم.

1- کدنویسی استاندارد

2- سئو و بهینه سازی

3- رابط کاربری

4- تجربه کاربری

5- تحلیل و آنالیز

6- پشتیبانی 24 ساعته

7- دسترسی آسان

8- جامعیت محتوا

9- سرور مناسب

10- دامنه مناسب

 

ما در پست های بعدی به شرح هر یک از این عناوین میپردازیم.

اکنون کدنویسی استاندارد آماده مطالعه است. با مارکو وب همراه باشید…

برای مطالعه، روی یکی از 10 عنوان فوق کلیک کنید